یکشنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۳ |۱۴ محرم ۱۴۴۶ | Jul 21, 2024
آزمون مدارس علمیه خواهران استان اصفهان

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه خواهران اصفهان گفت: آزمون ورودی سطح دو ،سه و چهار حوزه های علمیه خواهران اصفهان همزمان با سراسر کشور امروز یکشنبه ۳۱ تیرماه در اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، راضیه شکرانی، معاون آموزش حوزه‌ علمیه خواهران استان از برگزاری آزمون ورودی سطح دو (کارشناسی)، سطح سه (کارشناسی ارشد) و سطح چهار (دکترا) حوزه علمیه خواهران اصفهان خبر داد و اظهار داشت: این آزمون در مقاطع تکمیلی (سطح سه و سطح چهار ) صبح امروز همزمان با سراسر کشور در مؤسسه آموزش عالی فاطمة الزهرا(س) اصفهان برگزار شد.

شکرانی افزود: در مقطع عمومی (کارشناسی) با حداکثر سن ۴۰ سال، از ۶۸۴نفر متقاضی ۱۲۴ نفر معاف از آزمون و ۵۶۰ دارای شرایط شرکت در آزمون هستند.

وی ادامه داد: از ۳۷۵ نفر متقاضی سطح سه در ۱۲ رشته فقه و اصول، مدیریت آموزشی، کلام اسلامی، کلام با گرایش مهدویت، تاریخ و سیره اهل بیت(ع)، تفسیر و علوم قرآنی، مدرسی ادبیات عربی، اخلاق و تربیت اسلامی، مشاوره خانواده با رویکرد اسلامی، تربیت دینی کودک و نوجوان، کلام با گرایش امامت، علوم و معارف حدیث شیعه، ۱۰۰ نفر معاف از آزمون و ۲۷۵ نفر در آزمون شرکت و به سؤالات تستی پاسخ خواهند داد.

شکرانی افزود: در سطح چهار نیز تعداد ۲۹ نفر در ۴ رشته تفسیر و علوم قرآنی با گرایش تفسیر تطبیقی و علوم و معارف قرآن، فقه و اصول با گرایش فقه خانواده و کلام اسلامی به رقابت علمی می‌پردازند.

معاون آموزش حوزه‌ علمیه خواهران استان اصفهان خاطر نشان کرد: پس از برگزاری آزمون، مجدد سامانه برای نام نویسی داوطلبان معاف از آزمون تا پایان مرداد فعال می شود.

وی یادآور شد: به محض اعلام نتایج آزمون، پذیرفته شدگان وارد مرحله مصاحبه می‌شوند و نتایج از طریق پایگاه سنجش و پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران به نشانیpaziresh.whc.ir اعلام خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha